Kitap Kapağı

Kitap Kapağı
Kapak Tasarımı: İbrahim Halil AKBIYIK

Dil Seçenekleri

10 Ağustos 2016 Çarşamba

Diğer Kitaplardan Farkı...

Piyasada sadece hac ilmihali kitapları ve kutsal topraklardaki önemli mekanları tarif eden bazı kitaplar var. Benim kitabımı onlardan ayırt eden özellik ise orada birebir yaşadıklarımı anlatmamdır. Çünkü hem hacı olmak için hangi ibadetleri nerede nasıl yaptığımızı anlattım, hem kutsal toprakları tarif ettim. Hem yeri geldiğinde gittiğimiz mekânlarla ilgili yaşanmış bazı tarihi olaylardan kısaca bahsettim, hem hacılara sağlık hizmeti verirken neler yaşadığımızı anlattım. Ayrıca hangi kutsal mekânda şahsen ne hissettiğimi aktardım. Yani çok farklı bir hac kitabı oldu. Hem duygusal, hem gerçekten yaşanmış bir hikâye; hem de tarif edici, yol gösterici bir kitap oldu.

4 yorum: